Klacht: Bestelling opgedeeld in 2 pakketten waarvan 1 deel defect en het andere deel spoorloos!

op 03 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb op 23 juni een bestelling geplaatst van 6 artikelen. Hierbij stond bij elk van de producten dat de levertijd 3 werkdagen is.

Op zondagnacht 25 juni ontving ik 2 aparte track en trace codes van DHL via Lidl waarbij de ene enkel een weegschaal bevatte en de ander de rest van mijn artikelen (terwijl ze allemaal binnen 3 werkdagen leverbaar zijn??)

De weegschaal kwam beschadigd aan op de datum die ik had aangevinkt voor de gehele bestelling, waarna dit wel goed verholpen is aan de lijn en via e-mail, maar de persoon aan de lijn vertelde me dat de rest van mijn bestelling vanochtend uit Duitsland naar Nederland moet komen en ik het vanavond kan verwachten. De track en trace zou vanochtend meer informatie verschaffen. Dit is niet gebeurd uiteindelijk, tot op heden zie ik enkel staan dat er een verzendlabel is gemaakt maar het nog niet gescand is door DHL. Medewerker van gisteren heeft dus gewoon voor het gemak een loze belofte gemaakt. Prima.

Ik bel de klantenservice op en krijg een totaal incapabele mevrouw aan de lijn die ipv om mijn bestelnummer om mijn track en trace vraagt. Deze geef ik waarna ze vraagt wat ik precies besteld heb. Ik geef haar een bestelnummer in de veronderstelling dat zij middels dit dan een gelijke overzicht als ik allerminst zou kunnen zien, maar zij dacht eerst dat dit een artikelnummer is. Luisteren is veel te moeilijk kennelijk. Vertelt ze me dat ze niet bij de webshop zelf hoort, maar vanwege drukte enkel meehelpt. Hierna vroeg ik haar of ik wel iemand kan spreken die capabel genoeg is om mijn vragen te beantwoorden en ze begon mij allerlei niet al te logische vragen te stellen als geef me van elk artikel dat je hebt besteld het artikelnummer. Een bestelnummer zou toch voldoende moeten zijn ipv voor elk product een artikelnummer te moeten geven? De reden hiervoor was om te kijken of de artikelen nog leverbaar zijn, zelfs nadat ik al 3 keer had gezegd dat ze een week terug en nu nog steeds leverbaar zijn en ze hier geen tijd hoeft te verspillen.

Het is uberhaupt raar dat de klantenservice medewerkster niets kon zien met het nummer dat ik haar gaf terwijl haar collega gisteren wel alles kon zien. Vreselijk gesprek. Eindigde op dat het enige wat deze vrouw kon doen een intern contactformulier in te vullen, op hoop van zegen dat ze wel normaal kan typen want luisteren en begrijpen kon ze totaal niet gezien ze me 3 keer vroeg welke weegschaal en ik herhaaldelijk zei deze al wel maar beschadigd te hebben ontvangen.

Belachelijk. Werkelijk belachelijk. Na zo lang aan de lijn te hebben gewacht en met 2 personen te hebben gesproken, nog steeds geen duidelijkheid waar mijn bestelling is. Is het zo moeilijk om gewoon contact op te nemen met jouw eigen bezorgservice als daar de fout ligt? Dit kan namelijk niet. Ik heb met Lidl bij bestellen aangevinkt op dinsdag al mijn artikelen te willen verkrijgen en nu ik deze donderdag nog steeds niet heb, blijf ik niet meer geduldig.

GRAAG ZSM BERICHT OVER DE STATUS VAN MIJN BESTELLING MET NUMMER: 1101047188!

Als ik mijn bestelling eind deze week of begin volgende week ontvang en een duidelijke verklaring en excuus krijg in de vorm van een comensatie voor de tijd die ik aan de klantenservice heb verspild.. Mijn man heeft al betaald en ik wil de blender graag hebben (evenals de overige 4 artikelen die ik nog niet heb ontvangen) anders had ik deze bestelling geannuleerd en elders besteld.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 03 juli 2017 om 19:01 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Khalissa