Klacht: Bestelling nooit ontvangen

Perlegeorges1 op 31 augustus 2021 over AliExpress in de categorie Internetshops - Elektronica

De bevestigingsmail dat ik de producten heb besteld heb ik nooit binnen gekregen. Ook kan ik in “mijn bestellingen” de desbetreffende bestelling niet terugvinden. Ik heb vaker wat besteld en die bestellingen zie ik dan wel terug. Vlak nadat ik de bestelling had geplaatst kon ik het al niet terugvinden, wat ik heel apart vond. Het enige bewijs dat ik heb dat de bestelling is geplaatst is de factuur van klarna. Het product zelf kan ik ook niet meer terugvinden op de site, dus ik denk dat het verwijderd is of niet meer verkocht wordt.
Hierdoor is het voor mij ook niet mogelijk om een dispute te starten, wat ik al graag vanaf het begin had willen doen. Inmiddels ben ik al een paar maanden verder en is het pakketje nog steeds niet geleverd. Nu krijg ik steeds een herinnering dat ik de bestelling moet betalen via klarna, maar ik wil liever niet betalen voor iets wat ik nooit binnen heb gekregen. Ik hoop dat ik geholpen kan worden, want ik zit hier al een paar maanden achteraan.

Ik ben tevreden als ik of het pakketje binnenkrijg of als de factuur via Klarna kwijtgescholden kan worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AliExpress

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AliExpress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Perlegeorges1