Klacht: Bestelling nooit gehad!

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 23 mei een bestelling geplaatst bij Light in the box (spinners) en betaald (53,01) via de ABN-AMRO. Ik heb 6 keer naar de klantenservice mijn verhaal gedaan dat ik 21,05 heb betaald voor een snellere levering maar nog steeds niet had gekregen. De bestelling was volgens LITB op 29 mei verstuurd maar is nooit aangekomen. Ik moet geduld hebben maar die is nu op. De kinderen hebben inmiddels een spinner en ik wil mijn geld terug en heb dat al 3 keer gevraagd,maar krijg alleen maar te horen dat ik uit moet zoeken op het postkantoor waar het pakket is. Ik wil de bestelling niet eens meer en wil mijn geld terug. ik ben er al bijna 2 maanden mee bezig maar LITB doet net of ze gek zijn en gaan niet in op mijn verzoek.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug gestort op mijn rekening. Bankrekeningnummer meerdere keren gegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Internetwinkels - Algemeen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Internetwinkels - Algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door breneffer1969