Klacht: Bestelling nog steeds niet verstuurd

op 07 september 2017 over Voordeeltrends in de categorie Online Warenhuizen

Vorige week woensdag een bestelling gedaan, maar nog steeds niets ontvangen. Volgens de site 24-uurs levering. E-mail gestuurd en het antwoord daarop was dat de mail doorgestuurd zou worden naar de desbetreffende afdeling, maar tot op heden helemaal niets meer gehoord. Net gebeld, maar wordt niet opgenomen.

Update: Voordeeltrends heeft per mail eindelijk gereageerd en gaf aan dat er wat fout was gegaan. Gek dat ik de reactie kreeg vlak na het extern plaatsen van mijn klacht. In de reactie staat dat als ik mijn klacht niet verwijder, dan versturen ze mijn bestelling niet. Nu kunnen ze wel in één keer reageren. Ze reageerden eerder niet per mail en waren telefonisch niet bereikbaar. Ik heb aangegeven de bestelling te annuleren en het geld terug te storten.

Update: Aantal malen mailcontact gehad met een bepaalde medewerkster en die probeerde steeds maar weer de schuld bij mij in de schoenen te schuiven. Ik ben nog nooit zo negatief behandeld als kant zijnde. Hier zakte mijn broek dan ook vanaf. Nu kreeg ik wel steeds heel snel een reactie van de medewerkster, maar nadat ik de discussie wilde beëindigen en mijn aankoopbedrag terugeiste, kreeg ik helemaal geen reactie meer en werd het bedrag niet terugbetaald. Wat asociale manier van \\\\\\\’service\\\\\\\’. De desbetreffende medewerkster mag wel eens een cursus gaan volgen m.b.t. service en communicatie. Uiteindelijk telefonisch contact met dit bedrijf opgenomen en kreeg ik een andere medewerker aan de lijn, die gelijk de terugbetaling in gang zette zonder moeilijk te doen. Hier kan de medewerkster, waarmee ik contact had, een voorbeeld aan nemen!

De bestelling z.s.m versturen/ontvangen of het aankoopbedrag terug.

Update: Aankoopbedrag teruggekregen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Voordeeltrends over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Marc IJsseldijk

1 maand geleden - Klacht is inmiddels opgelost, dus deze klacht kan gesloten worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Marc IJsseldijk