Klacht: bestelling nog steeds niet ontvangen!

op 11 juni 2021 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bestelling geplaatst op 3-06, volgens DPD zijn ze langs geweest op 4-06 en kon het pakket niet bezorgd worden. gebeld met DPD en zij geven aan dat ze niet konden leveren omdat er verkeerde adres stond terwijl op mijn bestelling alles klopt. maandag 7-06 gebeld en het pakket zou zsm bezorgd worden, helaas nog steeds geen pakket! Woensdag 16-06 wederom gebeld en nog steeds klopt het adres niet terwijl dit maandag al het juiste adres doorgegeven was. Nu kijk probeer ik het pakket te volgen en staat dat ik het pakket geweigerd heb terwijl derom niemand geweest is!

betreft pakket nummer: 05308800170450
Postcode: 3193 LX Hoogvliet (Langebakkersoord 6 en NIET Voorweg!!!

Gewenste Oplossing:

als ik voor het weekend nog mijn pakket heb, betreft 2 autobanden want mijn auto moet maandag voor keuring!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Soenil Gangapersad