Klacht: Bestelling nog steeds niet binnen.

op 07 mei 2020 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik ben nu al 14 dagen aan het wachten op mijn bestelling van bonprix, betreft een zomerjas.
Ik heb deze tot op heden nog steeds niet binnen.
Ik heb op achteraf betalen gedaan, maar durf nu niet een andere jas te bestellen via een andere site omdat ik bang ben dat er bij bonprix kosten aan verbonden kunnen zitten.
Ik snap gerust dat door de Corona vertraging is over bezorgen, maar dat een bestelling na 14 dagen nog steeds in behandeling staat vind ik wel erg lang duren.
Ik wil graag deze bestelling annuleren, maar heb vorige week zelf contact gehad met bonprix en werd mij gezegd dat dat niet meer kon. Als ik de jas na ontvangst terug zou sturen zou ik alsnog de verzendkosten moeten betalen.
Ik weet niet meer hoe ik dit moet oplossen want ik moet het van m’n weekgeld betalen en zie liever af van de koop.

Ik ben pas tevreden als het geannuleerd is en er geen onnodige kosten aan verbonden zijn. Ik heb het financieel al niet breed en kan geen onnodige of extra kosten erbij hebben.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 11 mei 2020 om 13:34 geantwoord

Beste klant, wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. Het spijt ons te horen dat u uw bestelling nog niet hebt ontvangen. Inmiddels is deze onderweg, u kunt het pakket binnen enkele werkdagen verwachten. Ter tegemoetkoming hebben wij de verzendkosten afgeboekt. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Heeft op 11 mei 2020 om 14:57 geantwoord

Ik ben blij met de tegemoetkoming van de verzendkosten dat die geannuleerd worden, maar ik heb inmiddels op 8 mei een andere jas besteld elders en heb ik 9mei al binnen gekregen.
Dus ik hoop dat ik deze kosteloos kan terug sturen.

Alle klachten die gemeld zijn door foekelientjen