Klacht: Bestelling niet ontvangen

Peggy.baeyens op 28 maart 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze zal ontvangen zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 29 maart 2018 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Baeyens, bedankt voor uw bestelling bij bonprix.
U hebt een vraag over de levering van uw pakketje.
Uw pakketje ligt nog ter afhaling op het postkantoor in Blankenberge. Wij nodigen u uit het pakketje daar op te halen. Voor verdere informatie over de opvolging kunt u het best contact opnemen met bpost. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door