Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 26 december 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb donderdag 14 december een bestelling bij jullie gedaan, ik heb snelle levering gedaan en het zou 3 tot 4 werkdagen duren tot ik mijn bestelling zou ontvangen, nu 22 december en nog geen bestelling ontvangen.

een reactie wanneer ik mijn bestelling kan ontvangen. en zo snel mogelijk

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

3 weken geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht xannnnne

3 weken geleden - mijn bestel nummer is 26931919

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 26 december 2017 om 13:45 geantwoord

Beste klant,

Bedankt voor het winkelen bij ons.

Uw bestelling is op 2017-12-17 verzonden via JCEX-JC. Het trackingnummer is JCEXQ2001230138IN. Levering duurt meestal een week.
NOTE:De online trackinginformatie wordt mogelijk iets later bijgewerkt dan de werkelijke leveringssituatie; wij vragen u om geduld en te wachten op de updates.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt, wij helpen u graag.

CustomerService
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door xannnnne