Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 21 december 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 21 december 2017 om 12:23 geantwoord

Geachte Heer Verburg,

U heeft dit bij miniinthebox.com besteld, dus het kan goed zijn dat u de bestelling niet ziet bij lightinthebox.com.

w bestelling is op 2017-12-08 verzonden via PostNL-track. Het trackingnummer is RS993496037NL. Levering duurt circa 8 tot 12 werkdagen (2 tot 3 werkdagen).
Note:De online trackinginformatie wordt mogelijk iets later bijgewerkt dan de werkelijke leveringssituatie; wij vragen u om geduld en te wachten op de updates.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt, wij helpen u graag.

William
www.miniinthebox.com

Heeft op 21 december 2017 om 12:27 geantwoord

Als ik inlog zie ik bij mijn bestellingen dat er geen bestellingen in het bestand staan. Hoe zit dat nu eigenlijk? 2 dagen terug stond hier nog wel info.

Jaap

Alle klachten die gemeld zijn door verburg67