Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 24 december 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 28-10-17 Heb ik nieuwe sneakers met lichtjes besteld voor mn dochter van 7. Inmiddels is het 19-12 en heb ik nog niks ontvangen!! Als de bestelling volg ligt het ergens in China vanaf 3-11 al!! Gevolg een zeer teleurgestelde dochter….. uiteraard moest de bestelling wel even vooraf betaald worden! Erg slechte zaak…..

Zodra ik de bestelling binnen heb of mijn geld terug krijg!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 24 december 2017 om 12:58 geantwoord

Beste Bastiaan Martens,

Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen.

Om te beginnen willen we onze excuses aanbieden voor de vertraging, we willen u graag helpen om deze kwestie op te lossen.

Aangezien u uw zending niet hebt ontvangen, komt dit waarschijnlijk omdat het werd vertraagd vanwege een onbekende reden; bijvoorbeeld door oponthoud bij de douane, mislukte aflevering als gevolg van uw afwezigheid, enz.

Gebruik de onderstaande link om de meest recente informatie over uw pakket te traceren. Neem dan contact op met uw plaatselijke postkantoor en vraag om meer informatie aan de hand van het locale tracking nummer RS980914295NL
Tracking link:

We hebben de zending getraceerd en kunnen u vertellen dat uw pakket al in uw land/bij uw lokale postkantoor is aangekomen.

Neem in dit geval contact op met uw plaatselijke postkantoor om naar details te informeren over trackingnummer RS980914295NL. Wij hopen dat u de zending snel ontvangt.

Netherlands: 0900-0570/(+31 20) 587 3412
twitter @postnl