Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 24 september 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling geplaatst op 07/07/2017.
Tot op heden heb ik nog niets ontvangen.
Via mail krijg ik van de klantenserivce te horen dat ” het pakket nog in transit is en het de komende 7 tot 10 dagen zal geleverd worden” Dit vanwege douane inklaringen.
We hebben deze mail reeds twee mail ontvangen. Op de vraag om ons geld terug te storten kregen we de melding om te bellen naar 015/406000.
Daar krijgen we telkens het antwoordapparaat te horen.

Bestelnummer: 1707071323968458

Dank bij voorbaat

Gewenste Oplossing:

Wanneer we het pakket ontvangen of het geld terug gestort wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 24 september 2017 om 12:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Tinneke Rimabut,

Onze excuses dat het afleveren van de zending niet is gelukt vanwege niemand aanwezig tijdens de aflevering van de zending.

Wij vragen uw begrip voor het feit dat we in dit geval enkel de productprijs kunnen restitueren. Omdat het pakket werd teruggestuurd naar ons, heeft de koerier ons de retourverzendkosten in rekening gebracht. Deze zullen worden afgetrokken van uw betaling. Daarom zullen we u een terugbetaling doen van EUR104.95

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,
Carla

Heeft op 02 oktober 2017 om 14:25 geantwoord

Beste,
Tot op heden heb ik nog geen terugbetaling ontvangen.
Ik kan ook niet akkoord gaan dat slechts een gedeelte van het bedrag, zijnde 104.95 euro, wordt terugbetaald. Er wordt melding gemaakt van het feit dat de transportkosten op mij verhaald worden. Het is echter zo dat er op 24/07/2017 niemand aanwezig was. Op de pakketinformatie (briefje) werd er melding gemaakt dat er zou afgeleverd worden op 25/07. Op mijn verzoek en na telefonisch contact is er een datum van afspraak vastgelegd op 26/07/2017. Die dag is er de ganse dag iemand aanwezig geweest, maar is er geen levering gebeurd. Na opnieuw telefonisch contact werd er gemeld dat de levering gebeurd zou zijn in de winkel Delhaize te Sint-Maria-Oudenhove. Daar ter plaatse was er echter niets afgeleverd. Ook in Delhaize Zottegem werd er niets afgeleverd. Na opnieuw telefonisch contact werd er gemeld dat het pakket ergens was afgeleverd, maar ze niet wisten waar exact. Ik hoop dat u begrijpt dat na alle geleverde inspanningen, ik niet nog eens kan opdraaien voor extra kosten, zijnde de transportkosten. Kan u mij hieromtrent uw standpunt kenbaar maken? Dank bij voorbaat.

Alle klachten die gemeld zijn door Tinneke Rimbaut