Klacht: bestelling niet ontvangen

op 20 juni 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 25 mei 4 zwarte sieraden standaards gekocht en door 15 extra te betalen zou ik mijn bestelling binnen 4 dagen in huis hebben . niet dus maar geen telefoonnr te vinden zelfs naar china geprobeerd te bellen dus balen

Gewenste Oplossing:

als ik mijn spullen zo snel mogelijk krijg of desnoods mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

1 week geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 20 juni 2017 om 17:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door nathasja straathof