Klacht: Bestelling niet ontvangen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 weken geleden een pakketje besteld en heb nog niks binnen ook kan ik de status van mijn bestelling niet zien en kan um ook niet volgen ik kan geen contact krijgen met lightinthebox ik wil of mijn bestelling ontvangen binnen 3 dagen of mijn geld terug .

Gewenste Oplossing:

Als ik me bestelling heb ontvangen of me geld terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 20 juni 2017 om 17:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bianca Pel,

Wij hebben contact opgenomen met de partner koerier en men heeft ons bevestigd dat de bestelling afgeleverd werd op 10-06-2017.

https://www.17track.net/en/track?nums=RE485497173SE

Origin Country - Tracking Consuming: 3625 ms
2017-06-10 17:18 Order delivered
2017-06-09 22:30 Order customs cleared and lodged with local delivery agent
2017-06-09 12:47 Order received into final destination country
2017-06-05 10:14 Order departed from sorting hub
2017-05-30 22:05 Order departed on flight from origin
2017-05-27 15:36 Item received for processing
2017-05-27 10:03 Item pre-advice received

Kan u eventueel bij uw buren toetsen of zij een bestelling ontvangen hebben op 10-06-2017.
gelieve ons zo snel mogelijk te informeren, dan kunnen we dit doorgeven aan de koerier.

met vriendelijke groeten
Tom
Light In the Box

Alle klachten die gemeld zijn door Bianca.pel.Anna@live.nl