Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 19 juni 2015 over De nationale kadobon in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 25 april jl een bestelling gedaan bij de Nationale Kadobon.
Ik had deze kaart kado gekregen
Het gaat hier om een besteding van €25
voor het blad foodies.
Bestelling heb ik in mijn mailbox bewaard en ook de kaart!
Heb dus bewijs van de bestelling

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn blad Foodies zal ontvangen, heb het gevoel nu bestolen te worden!
Hoop dat ik mijn bestelling snel ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De nationale kadobon

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De nationale kadobon nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht A.Zuidema

5 jaren geleden - Vandaag 1e Foodies ontvangen! Product is geleverd! Als het goed is is de klacht opgelost A.Zuidema

Reactie van de melder van de klacht A.Zuidema

5 jaren geleden - Vandaag 1e foodies ontvangen! Het lijkt erop dat mijn klacht is opgelost! A.Zuidema

Alle klachten die gemeld zijn door A.Zuidema