Klacht: bestelling niet ontvangen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 8 maart jongstleden reparatievloeistof (voor telefoon) besteld a € 19,95; natuurlijk via ideal meteen betaald. Inmiddels 7 emails gestuurd naar dealalarm, echter nog nooit antwoord gekregen. volgens de track trace pagina is de laatste actie van 16 maart (aankomst te Guangzhou International Center) dus in transit. Nu zegt deze site dat deze bestelling expired is dus tip neem contact op met dealalarm. Nou je kunt dus wekelijks mailen, maar je krijgt geen enkele reactie!!

Gewenste Oplossing:

Zou graag mijn geld terugkrijgen, ook al is het maar € 19,95

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealalarm.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealalarm.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door .ans.