Klacht: Bestelling niet ontvangen!

op 23 april 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 april 2020 heb ik een bestelling geplaatst . Er werd aangegeven dat het op 16 april 2020 zou worden bezorgd. Dat ging niet door . Vervolgend kreeg ik mails dat het vertraagd is . Inmiddels al 3 x vertraagd . Ik kan niet bellen met ze alleen chatten. De medewerkers geven altijd de zelfde dingen aan. Dat het klaar staat op de pallets maar dat postnl weinig vrachtwn gebruiken. Terwijl ik meer dingen heb besteld wat door postnl de volgende dag werd geleverd. (Andere bedrijven geen kruidvat) . Begrijp niet dat de medewerkers er nooit iets van weten !

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik een oplossing. Tegoed stellen doormiddel van een deel van mijn geld terug te krijgen i.v.m een super trage verzending!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yilmaz sari