Klacht: bestelling niet geleverd, Onderdelenwinkel onbereikbaar

op 15 augustus 2017 over Onderdelenwinkel.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag 14 augustus om 18:05 uur bestelling geplaatst welke vandaag geleverd zou worden op locatie Drogisterij van der Linden te Loosdrecht.
Tevens direct betaald met creditcard. Bevestigingsmail direct ontvangen echter de beloofde mail dat bestelling verstuurd is ontbreekt. Navraag bij Van der Linden maakte duidelijk dat ook nog niets is geleverd. Contact met Onderdelenwinkel is onmogelijk. Telefoon wordt niet beantwoord, 20 minuten in de wacht. Contactformulier ingevuld echter geen response.
De bestelling die ik heb geplaatst heb ik vandaag nodig i.v.m. een feest. Bij Onderdelenwinkel besteld omdat deze de volgende dag zouden leveren. Volgens site was alles op voorraad. Onderzoek naar de hoeveelheid klachten ben ik bang dat ik vanavond een probleem heb met het feest. Schandalig dat dit bedrijf, zie de vele klachten, een keurmerk mag voeren.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer mijn bestelling geleverd wordt zoals door Onderdelenwinkel op hun site wordt gegarandeerd. Tenslotte is dat de reden dat e.e.a. bij hun besteld is..!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onderdelenwinkel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onderdelenwinkel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Randy Vaasen