Klacht: bestelling niet geleverd

op 01 december 2016 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdag 24 november een bestelling (telefoonhoesje) geplaatst. Deze had vrijdag 25 november geleverd moeten zijn. Helaas ook geen track/trace nr.
Maandag 28 november gemaild. Kreeg antwoord terug dat de order nog niet bij de verzendafd lag?
Ze zouden dat alsnog met spoed doen. Nu is het donderdag 1 dec en heb nog niks ontvangen. Daarnet weer gemaild(na meerdere slechte ervaringen te hebben gelezen, zucht had ik t maar eerst gedaan) dat ik mijn bestelling wil annuleren en geld terug omdat er nog steeds niet is geleverd.

Gewenste Oplossing:

Bestelling sturen of annuleren en mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Janox.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht A.van de Schoot

1 dag geleden - Vriendelijk bedankt Janox, het geld is teruggestort op mijn rekening!

Alle klachten die gemeld zijn door A.van de Schoot