Klacht: Bestelling niet geleverd

op 30 juni 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Bestelling geplaatst op 7 juni (7 dagen levertijd) tot op heden niet ontvangen.
Meerdere mailtjes gehad dat mijn bestelling verzonden zou zijn via PostNL (normaal 1 dag levertijd)

Bezorging deze week. Geen leugens in mailtjes dat een bestelling verzonden is die nog niet is verzonden

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 30 juni 2016 om 21:33 geantwoord

Beste Maarten,

Naar aanleiding van je bericht hier heb ik het een en ander uitgezocht.

Ik zie dat je bestelling verstuurd is als briefpost met PostNL. Briefpost zendingen hebben een verzendtijd van 24 - 72 uur. Dit is na te lezen op de website van PostNL. Wij versturen altijd met 24 uurs service maar het duurt met enige regelmaat een dag o een dag of twee langer.

Jij hebt in een reactie aan ons laten weten dat je helemaal niets heb mogen ontvangen. Enorm vervelend, maar wij gaan dit zoals afgesproken na sturen. Hier zit dan ook weer een levertijd op, helaas.

Natuurlijk kun je altijd aangeven liever te willen annuleren, zolang het niet verstuurd is. Dan betalen je het betaalde bedrag weer terug.

Gave Actie

Heeft op 30 juni 2016 om 21:53 geantwoord

Ik begrijp het niet helemaal . In je reactie staat dat de bestelling verstuurt is en sluit je af met dat ik de bestelling kan annuleren als deze nog niet verstuurd is.

Is de bestelling nu wel of niet verstuurd? En wanneer is deze precies verstuurd?

Alle klachten die gemeld zijn door mindergaveactie.nl