Mijn Klacht:
Dit is echt ONGELOOFELIJK!!!
Zaterdag een wasmachine besteld bij Wehkamp. Maandag bericht ontvangen dat de wasmachine dinsdag 30-12-2014 word geleverd. Tussen 21.00-01.30 uur krijgen we te horen hoelaat er geleverd word. Snachts de mail ontvangen tussen 16.12-18.12 uur word er geleverd. Niemand gekomen. Bel je met Extra@Home krijg je te horen dat door de drukte van de feestdagen het zou kunnen dan de levering niet word geleverd op de gemaakte afspraak. Er word contact opgenomen als ze niet kunnen leveren en voor het maken van een bezorgafspraak. NIEMAND heeft gebelt. Dus dan bel je zelf maar. Na 20
Minuten in de wacht verbinding verbroken. Weer opnieuw bellen. Na 50 minuten eindelijk aan de beurt, verbinding verbroken. Weer gebelt, maar ja, het is na 20.00 uur en eindelijk aan de beurt om 20.07 uur en natuuuuurlijk VERBINDING VERBROKEN. DIT IS ECHT BELACHELIJK!!!!
Gewenste Oplossing:
Geld, omdat we nu 1,5 dag verlof moeten of opnemen. Excuses en mijn wasmachine moet morgen 31-12-2014 geleverd worden!!