Klacht: Bestelling niet geleverd

FVE op 03 december 2021 over JD Sports in de categorie Sportwinkel

Bestelling niet geleverd. Namens een 12 jarige dochter van een kennis heb ik contact gezocht met JD Sports over haar bestelling van 5 oktober. Deze is nu, 3 december, nog niet geleverd en er is geen bericht over gekomen. Bij de bezorgstatus op de site staat alleen onderweg.
Het e-mail adres van de 12 jarige wat ze had aangemaakt voor de bestelling werkt niet meer, ze is het wachtwoord kwijt en herstellen lukt ook niet. Ze is ook nog maar 12 tenslotte, dit kan gebeuren. Bij navraag bij JD Sports met alle benodigde gegevens (bestelnummer, naw gegevens, datum bestellen en het oorspronkelijke email adres waarmee besteld is) weigert JD Sports antwoord te geven op de vraag over waar de bestelling is gebleven. Ze verschuilen zich erachter dat dit niet mag vanwege AVG. Communicatie moet via het niet werkende emailadres verlopen anders helpen ze niet. Ook geen enkel alternatief wordt geboden. Dus communicatie is hiermee onmogelijk. JD Sports is niet telefonisch bereikbaar en de moeder van de 12 jarige is niet de Nederlandse taal op schrift machtig, zij kan hierover niet corresponderen. Daarom probeer ik te helpen maar dat lijkt onmogelijk. Inmiddels heb ik een klacht ingediend bij Consuwijzer en Klachtenkompas van de Consumentenbond. Bij geen oplossing zal ik met de familie aangifte van oplichting gaan doen.

De oplossing
Zoek uit wat er met de bestelling is gebeurd en bel haar moeder, het 06 nummer hebben jullie. Of reageer op het alternatieve e-mail adres met een oplossing.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JD Sports

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JD Sports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FVE