Klacht: Bestelling niet gekregen en daarna het geld niet terug gekregen

op 08 april 2017 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag 9 maart een MP3 besteld.
deze zou de volgende dag binnen komen.
Dinsdag 14 maart een mail gestuurd dat hij niet binnen is gekomen.

Donderdag 16 maart antwoord gekregen met de opmerking dat het 10 werkdagen zou duren en of ik hem alsnog wou.
Beantwoord met dat ik hem niet meer hoef en graag mijn geld terug wil.
kreeg op vrijdag 17 maat het antwoord dat binnen 8 werkdagen het geld op mijn rekening zou staan maar dit is vooralsnog niet gebeurt. Verschillende mailtjes naar ze gestuurd maar krijg ook geen antwoord van ze.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Janox.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Roellie11