Klacht: Bestelling niet doorgekomen, het geld wel afgeschreven

op 25 januari 2018 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Op 15 januari bestelt mijn dochter voor ruim 52 euro een paar artikelen. De volgende dag belt dochter en er wordt aangegeven dat ze gewoon een nieuwe bestelling moet doen. Het geld wordt automatisch terug gestort wordt gezegd en ze zullen de administratie voor de zekerheid ook een verzoekje sturen. De nieuwe bestelling komt wel goed door en komt een paar dagen later binnen. Op 24 januari is het geld nog niet terug gestort en neem ik contact op. Het geld zou de 17 e al geboekt zijn, maar ook daar blijkt iets fout gegaan te zijn. Machines maken fouten wordt er gezegd. Ze zullen het geld opnieuw overmaken en het zal binnen een dag op de rekening staan. Helaas ook hier gaat weer iets fout.

Het geld dient op zijn minst te worden terug gestort!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hunkemoller een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hunkemoller

Heeft op 02 februari 2018 om 10:43 geantwoord

Geachte mevrouw,

Onzer internet afdeling heeft al contact met u opgenomen en wij hebben vernomen dat het samen met u al opgelost is.

Heeft u toch nog vragen dan kunt u altijd een e-mail sturen naar klantenservice@hunkemoller.com

Wij zien deze klacht als afgehandeld en wensen u een fijn weekend.

Hunkemöller
Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Anne-GreetJanssen