Klacht: Bestelling niet binnen

Naisa op 27 september 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Beste licht in de box ben meestal zeer te vreden met jullie maar helaas nu niet ik heb 2 weken terug iets bij jullie besteld En het is nog niet bij mij in huis ik heb der juist meer voor betaald zo dat het binnen 3/4 werkdagen bij mij zal zijn maar dat is helaas niet gebeurt ik wacht mijn pakketje nog af en ik zou graag wel nog die geld terug willen van 3/4 dagen dat zou wel eerlijk zijn met vriendelijke groet d Parisius en neem zo spoedig mogelijk contact op met mij dit is mijn imail [email protected]

Als me bestelling binnen is en het geld van 3/4 dagen terug word betaald

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

4 jaren geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

4 jaren geleden - 24964976

Bericht van Light in the box

4 jaren geleden - Hallo Naisa ,Is het pakket inmiddels ontvangen?

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Nee ik heb niets binnen en vind het ook heel erg dat ik zo lang moet wachten

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Ik bestel heel vaak bij jullie geen probleem maar! Nu heb ik ten eerste nog geen bestelling binnen en ik had Voor de verzending helemaal meer betaald dat het binnen 3/4 dagen binnen zou hebben

4 jaren geleden - ???? Ik wacht der nog steets op hoe gaan we dit oplossen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 15 oktober 2017 om 19:42 geantwoord

Beste klant,

Bedankt voor uw reactie.
Volgens onze gegevens heeft u de zending op 15 september ontvangen, er is ook voor getekend. Check de tracking resultaten hier:

Neem eventueel contact op met TNT om meer informatie over de bezorging te ontvangen.

Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

Naisa

Heeft op 06 november 2017 om 12:42 geantwoord

Ik heb bij jullie een bestelling gedaan nu krijg ik een nota van TNT waar bij ik het niet eens ben wij hadden een afspraak Waar bij ik verzend kosten zou betalen heb ik gedaan Deze exstra kosten verwachten ook dat jullie die vergoeden aangezien ik daar voor heb betaald ik zal hier bij de vactuur van TNT naar jullie toe mailen als jullie mail naar mij toe willen sturen. [email protected] hotmail.com ik zie graag hier van een bericht te gemoed

Alle klachten die gemeld zijn door