Klacht: Bestelling Nebular store

a.weemering op 22 februari 2021 over Facebook in de categorie Social Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 16 februari 2021 via een advertentie op Facebook een lamp besteld en betaald via mijn IDeal .
Alles werd correct afgehandeld .Doordat ik niets meer hoorde heb ik via de mail
contact gezocht en is deze retour gekomen. Alle info weg dus waarschijnlijk ook me geld kwijt en ben ik gewoon opgelicht. Inmiddels heb ik dit bij de fraude helpdesk gemeld en heb alle gegevens gekopieerd in de hoop dat hier wat aangedaan

Gewenste Oplossing:

Dat Facebook gaat uitzoeken hoe dat kan, want het schijnt dat er meerdere mensen van dit bedrijf hiervan de dupe zijn geworden .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a.weemering