Klacht: Bestelling na 5 maand nog niet ontvangen

op 23 oktober 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

In juni bestelling gemaakt. Van 25€ aan tanktoppen
Zou een maand later bij mij op t adres zijn. Heb alles goed ingevuld. Maar tot heden niks ontvangen. Door de tussenleverancier word ik alleen maar aan t lijntje gehouden en adviseren ze mij om zelf bij postkantoren te gaan uitzoeken waar mijn bestelling is. Heb ik ook nog gedaan. En niemand weet waar die neppe bestelling is. Zij helpen mij van geen meter. Dus ben ik er nu zeker van dat ik opgelicht ben door die shit site van hun

Als ik mijn bestelling of geld terug heb. En of deze klacht duidelijk oo t internet komt zodat men geen bestellingen daar gaat doen!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

3 jaren geleden - Geachte Heer Boutros, wat is het bestelnummer, sorry voor het ongemak. mvrgr

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 23 oktober 2017 om 14:01 geantwoord

Geachte Heer Boutros,

Wij hebben u nu meerdere malen gevraagd om uw bestelnummer, daar wij uw naw gegevens niet in ons systeem vinden kunnen en hier helaas geen reactie op ontvangen hebben.
Wij gaan er van uit dat uw klacht opgelost is. Mocht dat niet het geval zijn, dan kunt u graag via dit platform een nieuwe reactie plaatsen, maar dan gaarne o.v.v. uw bestelnummer.
Of logt u zich in in uw account en dan gaat u naar \"mijn bestellingen\", u klikt op uw bestelnummer en dan klikt u op \"een ticket toevoegen\" De klantenservice zal dan binnen 24 uur antwoorden. mvrgr

Met vriendelijke groeten,

Lieneke Jansen
Klantenservice Mini in the Box/ Light in the Box

Heeft op 30 oktober 2017 om 14:30 geantwoord

Fuck jullie man jullie zijn ook oplichters

Alle klachten die gemeld zijn door Zico1987