Klacht: Bestelling is er nog niet na 6 werkdagen

op 18 juni 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ondertussen wacht ik al 6 werkdagen (8 gewone dagen) op mijn bestelling. Het is nu zaterdag avond dat betekend dat als ik het maandag krijg (lijkt me niet logisch) ik al 7 werkdagen wacht (dinsdag 8 dagen). Hoe moeilijk is het om een bestelling optijd te leveren? 5 Werkdagen is enorm lang, via buitenlandse sites heb je het al vaak sneller en dan ook nog eens te laat bezorgen.

Minder verzendkosten betalen, aangezien zij zich niet aan de afspraken houden 3-5 werkdagen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar H&M over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 24 juni 2016 om 14:46 geantwoord

Hallo,

We hebben vandaag geprobeerd contact te leggen met de klant om onze excuses aan te bieden. Jammer genoeg konden we de klant niet telefonisch bereiken maar hebben we dit via e-mail gedaan. De vertraagde levertijden vanuit ons magazijn zijn bij ons bekend. Dit is jammer genoeg een probleem waar we op het moment met man en macht aan werken. We zijn de achterstand aan het inhalen en hopen dit dan ook zo snel mogelijk opgelost te hebben. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot voorraad en levertijden, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door Krusty