Klacht: bestelling geplaatst voor 2 setjes opzettandenborsteltjes in mei 2016

op 30 juni 2016 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na herhaaldelijke emailberichten over geplande leveringen vanaf Janox, maar tot op heden geen levering. vorige week maar besloten om de bestelling te annuleren en het verzoek om direct geld terug te storten. Er wordt gezegd dat daar 8 werkdagen voor stond. Tot afgelopen dinsdag nog steeds niet ontvangen op de bankrekening. Daarom wederom een mail gestuurd waar het geld blijft, reactie Janox erg vervelend voor u doorgegeven aan de administratie die druk bezig is de achterstand in te halen. Pfffff laat me niet lachen. Wat een misselijk bedrijf zulke mensen moeten gestopt worden en wel direct.

Gewenste Oplossing:

als ik het geld teruggestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Janox.nl in behandeling genomen

Janox.nl

Heeft op 01 juli 2016 om 08:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Janox.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door debergjes