Klacht: Bestelling geplaatst en betaald en vervolgens niet leverbaar

op 03 maart 2015 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot twee maal toe hetzelfde probleem gehad.
Bestelling geplaatst, artikel op voorraad. Betaald en wachten op levering.
Vervolgens er zelf achteraan moeten en erachter komen dat je bestelling aan een ander ‘beloofd’ is.

Gewenste Oplossing:

Ik ben klaar met Decathlon... ik bestel er NOOIT meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Decathlon

Heeft op 31 juli 2017 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niest gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door peppiedegekste