Klacht: bestelling enorm vertraagd

op 03 september 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 9 juli jl. heb ik een bestelling gedaan op Lightinthebox voor twee jurken.
Ik was er van in de veronderstelling dat ik deze op tijd binnen zou krijgen.
Deze jurken zijn namelijk bedoeld voor een bruiloft die ik op 01-09-2017 heb in Zuid-Frankrijk.

Echter heb ik meerdere malen met ze gemaild, en het trieste van dit, is dat ze een soort van tegemoetkoming bieden namelijk 10% korting op de volgende bestelling.

Hier heb ik natuurlijk niks aan. Onlangs weer een bevestiging gehad dat mijn bestelling pas 10-09-2017 aankomt. Uiteraard veels te laat voor de bruiloft.

Ik ben pas tevreden als zij mij kunnen garanderen dat ik de jurken voor 28-08-2017 zou kunnen ontvangen of een kosteloze annulering.

Ik vind het uitermate schandalig dat een bestelling 2 maanden moet duren!! Graag annuleer ik deze bestelling en eis het volledige bedrag terug

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

1 jaar geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 04 september 2017 om 15:34 geantwoord

Heeft op 14 september 2017 om 10:22 geantwoord

Er is opnieuw contact gelegd met lightinthebox. Beloofd dat de jurken 09-09-2017 zouden binnenkomen. Echter is dit niet het geval.

Bestelnummer:1707091324001124

Alle klachten die gemeld zijn door jessicanathalie