Klacht: Bestelling by Rebellion, wel betaald maar niet geleverd

op 08 juli 2019 over Internetwinkels - Algemeen in de categorie Internetshops - Algemeen

3 weken geleden heb ik een bestelling gedaan by Rebellion in Ijmuiden. Dit is ook direct betaald met IDEAL. Na 1 week heb ik gebeld waar de bestelling bleef. Het bleek dat 1 artikel niet aanwezig was. Dit zou eind van de week binnen komen. Er is afgesproken hier op te wachten en uiterlijk begin volgende week op te sturen omdat ik 04.07.2019 op vakantie ging. Helaas niets ontvangen en kreeg ze ook telefonisch niet meer aan de lijn. Op 04.07.2019 hierover telefonisch contact gehad maar degene wist hier niets van en zou ik 05.07.2019 teruggebeld worden. Dit is niet gebeurd. Vandaag 08.07.2019 weer telefonisch contact gehad om te melden dat ik uit 10.07.2019 het bedrag op rekening wil hebben. Degene die ik sprak wist er ook weer niets van en zou het ook weer doorgeven. Vertrouwen is weg en vind het een zeer slechte gang van zaken.

Ik wil het volledige bedrag terug krijgen per direct!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Internetwinkels - Algemeen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Internetwinkels - Algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rcrj