Klacht: Bestelling bij Nuvialab

Bolsi op 22 februari 2022 over Targetmedia in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een bestelling geplaatst en betaald. Ging binnen de 2 dagen geleverd worden,maar niets gekregen. Bij de bestelling staat ‘vertraagd ‘ . Ik zou graag mijn bestelling krijgen of mijn geld terug.
Bestelling bij Nuvialab, bestelling 803479 bij FeminPlus.nl ter waarde van 137€

Gewenste Oplossing:

Ofwel mijn bestelling krijgen,of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Targetmedia over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Targetmedia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Targetmedia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Targetmedia

Heeft op 22 februari 2022 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Consument klaagt niet bij het juiste bedrijf. Consument geadviseerd om met het juiste bedrijf contact op te nemen zodat de vraag beantwoord kan worden.
Targetmedia klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Bolsi