Klacht: Bestelling annuleren

op 25 augustus 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag een bestelling gedaan via slimhca.
En wil deze annuleren . Maar krijg kreeg reactie !

Gewenste Oplossing:

Als de bestelling is geannuleerd en geen factuur wil ontvangen hier van

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 26 augustus 2016 om 11:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Barbet Bannink,

Bedankt voor uw bericht.

U wilt uw bestelling bij SlimHCA annuleren maar krijgt geen reactie. Ik begrijp zeker dat u dan via deze weg om hulp vraagt.

Ik zie dat u al contact heeft gehad met onze Klantenservice en dat zij u hebben aangeraden om de bestelling te retourneren zodra u deze ontvangt.

Ook kan ik u adviseren om te kijken op slimhca.nl/contact/ omdat u daar de retourvoorwaarden kunt bekijken zodat u zeker weet dat u de bestelling op de juiste manier terugstuurt.

Mocht u vragen hebben met betrekking tot uw factuur dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen. Kijkt u dan even op klarna.com/nl/klantenservice .

Alvast een prettig weekend toegewenst!

Groet, Brian

Alle klachten die gemeld zijn door Bbett