Klacht: Bestelling annulerem

op 04 juli 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik wil me bestelling annuleren ben niet tevreden over mijn bestelling .
Bestelnr# 23630377

Bedankt

Als ik me geld terug krijg

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 04 juli 2017 om 00:14 geantwoord

Beste klant,

Wij hebben uw annuleringsverzoek ontvangen, maar helaas was uw bestelling al verzonden op 2017-06-19. Daarom kan deze niet meer worden geannuleerd.

Via Airmail verzonden bestellingen komen normaal gesproken binnen 14-28 dagen (10-20 werkdagen) bij u aan. Er is geen online tracking informatie beschikbaar. Neem echter zo snel mogelijk contact met ons op als u uw bestelling niet hebt ontvangen op 2017-07-17. Wij zullen u dan helpen deze te traceren.

Vanwege de kosten voor retourzending raden wij u aan deze bestelling te houden. U kunt de zending accepteren en het product bekijken. Bent u ontevreden, dan kunt u het nog steeds retourneren binnen 30 dagen.

Als u uw bestelling echt niet meer wilt hebben, kunt u de zending ook weigeren als deze wordt aangeboden. Wij regelen een volledige terugbetaling zodra we het pakket retour ontvangen.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Carla
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Iboo