Klacht: Bestelling

op 19 september 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 20 september 2017 om 08:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anouck,

Vervelend dat het niet lukt om een bestelling te plaatsen met achteraf betalen van Klarna. Ik zal uw gegevens doorsturen naar een andere afdeling om deze opnieuw te laten beoordelen. Zodra ik hiervan een antwoord heb, zal ik hierover via e-mail bij u terug komen.

Ik wens u nog een mooie dag!

Groet, Astrid

Alle klachten die gemeld zijn door Anouck14