Klacht: Bestelling

op 15 mei 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer al een paar keer een bestelling te plaatsen.
Er staat dat ik geen of niet leverbare artikelen in mijn winkelwagen heb.
Maar het zijn 3 artikelen, en alledrie binnen 48 uur leverbaar.

Gewenste Oplossing:

Als ik wel een bestelling kan plaatsen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 17 mei 2016 om 17:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Bijsterbosch, volgens onze gegevens werd op 12 mei een bestelling geplaatst. Deze bestelling werd geleverd op 14 mei.

Indien u er niet in slaagt een nieuwe bestelling te plaatsen kunt u deze te allen tijde doorgeven via sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling zo spoedig mogelijk wordt geleverd.

Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door Jbijsterbosch