Klacht: bestellig nooit niet ontvangen

op 17 februari 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestel geen artikel bij light in de box. 3manden terug heb ik een artikel bij hun besteld en binnen 4-6 dagen moest in geleverd worden, maar nog steeds niet ontvangen. en als ik hen email stuur, elke keer krijg ik onzin antwoorden dat besteling onder weg is. laaste keer hebben ze gezegd dat, mijn bestelling binnen 6manden woord ingeleverd.
bestel niks bij deze OPLIGHTER

Gewenste Oplossing:

geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 17 februari 2018 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. De zending kunt u afhalen bij het PostNL afhaalpunt:
https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/RN006172264AZ/NL/1336NC

----------------------------
Afleveradres
MEISTRAAT 102
ALMERE
1335BM
Nederland
-----------------------------

Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. De zending kunt u afhalen bij het PostNL afhaalpunt:
https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/RN006172264AZ/NL/1336NC

----------------------------
Afleveradres
MEISTRAAT 102
ALMERE
1335BM
Nederland
-----------------------------

Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door amir88