Klacht: bestellen meereiskaartje Rotterdam

op 01 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al enkele dagen probeer ik een meereiskaartje a € 8,95 te bestellen om in augustus een keer gezellig met een vriendin naar Rotterdam te gaan.

Dit blijkt niet mogelijk omdat er een exacte datum moet worden ingevoer terwijl de mogelijkheid bestaat de hele maan augustus hier gebruik van te kunnen maken. Zeer teleurstellend en beslist niet uitnodigend om dit de volgende keer weer te doen.

Gewenste Oplossing:

Dat ik deze aanbieding ook in augustus nog kan bestellen met een open datum.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 09 augustus 2016 om 09:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Martha Jansen