Klacht: Bestellen en levering

op 20 juni 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

17 mei heb ik voor mijn dochters spinners en kubussen besteld en deze per expres laten versturen . 27 mei was mijn pakketje nog niet binnen . Een email gestuurd met de vraag waarom mijn pakketje er nog niet was , de exprestijd was immers verstreken . Het eerste antwoord wat terug kwam was dat ze hem per ongeluk op de allergoedkoopste manier hadden verzonden. Jammer maar helaas en mijn compensatie was dat ik m\’n betaalde verzendkosten retour kreeg . M\’n vooruit betaalde kosten terug geven was volgens hun een zeer genereuze compensatie voor hun fouten , mijn vertraging en 2 teleurgestelde kinderen. 3 klantenservicemedewerkers later veranderde het verhaal . Spinners en kubussen zijn scherpe voorwerpen en het kan dus niet anders dan op de allergoedkoopste manier te verzenden. Het is kinderspeelgoed dus dat is natuurlijk onzin maar daarmee vonden zij dat zij klantvriendelijk genoeg geweest waren en daarmee was voor hun de kous af. Na 3,5 week ( 9 juni ) komt eindelijk het pakketje aan en ipv een groene graffiti spinner zit er een spinner met de Amerikaanse vlag in . Een ruilvraag ingeschoten richting de klantenservice . Antwoord klantenservice : ze worden gewoon door elkaar heen gesorteerd geleverd ! Huh !, dus ik bestel een groene en moet het dan ok vinden dat ik een rood wit blauwe Amerikaanse vlag ontvang. Dus ik ga een donkerblauwe auto kopen , als ik hem ophaal staat er een kanarie gele klaar en dan zegt de dealer \” wat zeurt u nu , alles is hetzelfde alleen de kleur niet !! Aangezien de Amerikaanse vlag spinner los te verkrijgen is onder een ander product nummer is het natuurlijk onzin om te zeggen dat ze allemaal in 1 bak liggen en ze random verstuurd worden. Ik neem hier dan ook geen genoegen mee .

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat de verkeerd geleverd spinner omgeruild wordt voor de bestelde . En ik zou het sjiek vinden als ze hun fouten erkennen en me niet alleen maar afschepen en achterlaten met een hoop onbegrip . Iemand teruggeven wat teveel betaald is is geen genereuze compensatie dat is de klant zn recht .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

2 weken geleden - wat is het bestelnummer (de aanhang is helaas onleesbaar), dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Sandra Ploeg

2 weken geleden - Bestelnr. : 1705170622988977

Reactie van de melder van de klacht Sandra Ploeg

1 week geleden - Het blijft wel erg stil !! En ondertussen heb ik een hele lijst met schermafbeeldingen met afwimpelingen van jullie klantenservice ! Zelfs bij de supervisor kom ik geen stap verder !! Ik heb het idee dat alles door de Google translate wordt gegooid en dat er gewoon niet begrepen wordt wat er staat en ik dus maar standaard antwoorden terug krijg. Wellicht had ik deze klacht direct openbaar moeten zetten , wellicht dat er dan wel een drive gevoeld wordt om dit op te lossen . Deze bestelling is 1 grote teleurstelling door fouten van jullie kant af , eerst wordt het veel later bezorgt dan bij het bestellen werd aangegeven als levertijd , en daarna klopt de bestelling niet , moet ik betalen om te retourneren en is nog niet eens zeker dat ik dan wel krijg wat ik bestel ! € 1,- bonustegoed ( te besteden bij een bestelling vanaf €2,- , waar ook weer verzendkosten voor betaald moeten worden !) is natuurlijk een wassen neus en geeft mij als klant het gevoel dat ik met een kluitje het riet wordt ingestuurd !! Daarmee wordt ik gedwongen om weer opnieuw geld uit te geven bij jullie flutshop ! En gezien ik al zo lang bezig ben met een expresverzending kan je natuurlijk wel begrijpen dat ik er niets maar dan ook werkelijk niets voor voel om deze drama's weer door te gaan . Bij jullie shoppen levert alleen maar frustratie en 2 teleurgestelde kinderen op !

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 20 juni 2017 om 17:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 20 juni 2017 om 18:09 geantwoord

Er wordt niets opgelost alleen maar weer verteld dat het jammer is dat het is zoals het is maar het is wat het is . Oftewel nog steeds geen oplossing wel weer hetzelfde riedeltje ! Het staat nergens dat ze ongesorteerd verzonden worden . Het is dus misleiding als dat wel gebeurd. Ik reken op een groen graffiti want die heb ik aangeklikt , dat is de hoofdfoto , nergens is uit op te maken dat de kans maar 20% is dat je die krijgt met een zwaar teleurgesteld kind tor gevolg. Vervolgens moet ik betalen om iets wat ik niet heb besteld retour te sturen en heb ik weer maar 20% kans of de goede dan wel komt . Daar moet ik ook nog voor betalen om die dan weer op te laten sturen en dat allemaal voor de 1 op 5 kans dat de juiste kleur komt ! Hoe lang kan ik dan doorgaan tot ik eindelijk degene heb die ik wil hebben. Zit nu met een spinner die ze hier beslist niet willen hebben en Light in the box zegt dan alleen maar jammer maar helaas , niets aan te down , dat is pech geld weg of heel veel geld extra uitgeven in de hoop dat ooit de goeie komt ! En dan vergeten we nog even dat er sowieso al vanalles is mis gegaan met die bestelling. Expres bestelling die op de goedkoopste manier wordt verzonden waardoor het bijna 3 weken langer heeft geduurd dan mij voorgespiegeld was toen ik bestelde . Mijn extra betaalde geld retour ontvangen maar daarmee is voor jullie de kous af maar voor mij nog niet ! Jullie misleiden mij als klant elke keer weer opnieuw en elke keer als ik mij misleid voel dan is dat volgens jullie niet zo en kunnen jullie er niets aan doen !! Ik wil deze spinner retour sturen , op jullie kosten want jullie misleiden mij als klant en geven mij niet wat ik verwacht , en het aankoopbedrag volledig retour ! Dan zal ik beloven daarna nooit meer wat bij jullie te bestellen .

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra Ploeg