Klacht: besteling niet binnen , geld niet terug

op 19 maart 2020 over Beslist.nl in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb via jullie besteling gedaan op 2 maart 2020 en directe betaald aan drogisterij.nl, de product is niet leverbaar en ik kreeg melding dat ik mijn gegevens en de bankrekeingkan doorgeven , ze zouden geld terugstortyen. op de dag van vandaag is het niet gebeurd, ondnks meerdre mails van mijn kannty aan hun en ook aan jullie. telefonisch zijn ze ook iet bereikbaar de hele tijd al niet!
ordernummer is 8988315 bij Drogisterij.nl

Gewenste Oplossing:

als ik mijn geld op mijn rekening terug zie

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beslist.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beslist.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door snelSnelsnel