Klacht: Bestelde tapijt voor de deur neer gelegd

op 11 mei 2020 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Hornbach, hornbach

Zojuist is mijn bestelde levering binnen gekomen. Tot mijn verbazing is het tapijt voor mijn deur neergelegd zonder enige aankondiging. Echter werd het tapijt eerder geleverd dan de online weer gegeven datum.(dit is niet het probleem) Aangezien ik nog niet woonachtig ben aan het geleverde adres, vind ik dit een kwalijke zaak. Ik was er ook van op de hoogte dat het niet boven gebracht wordt, vandaar dat ik voor aankomende donderdag iemand ingehuurd (had). Gelukkig was de schilder aanwezig om mij hiervan op de hoogte te stellen. Gelukkig maar anders was het zoeken waar mijn tapijt was gebleven.Telefonisch zijn jullie niet te bereiken, dan maar via hier. Ik hoor graag van jullie wat hier aan gedaan kan worden.

Groet,

Larissa

Gewenste Oplossing:

Laten zij maar met een passende oplossing komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 12 mei 2020 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 12 mei 2020 om 10:22 geantwoord

Het wordt gewoon maar afgedaan met een sorry en je hebt het tapijt toch?... dit was voor mij de laatste keer bestellen bij Hornbach

Alle klachten die gemeld zijn door Larissa Hup