Klacht: bestelde goederen zijn na 3 maanden nog niet geleverd

op 13 september 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb op 1-6-2017 voor mijn zoon 2 fidget spinner gekocht bij LITB.
Daarbij heb ik het laten verzenden als regulier (levertijd ongeveer 3 wkn) maar wel met een verzekering. Ik kreeg de melding dat 5-6-2017 de bestelde goederen verzonden zijn.
De goederen zijn echter nooit geleverd. Ondanks 3 aanmaningen, 19 en 28 juli en 15 augustus, blijven zij met excuses terug reageren. Eerst moesten we wachten, daarna zelf maar bij een postkantoor navraag doen (die zijn er helaas niet meer) en uiteindelijk dat wij maar moeten blijven wachten want zij gaan het verder onderzoeken.
Onzin, de waarde is slechts € 8.80 + verzend- en verzekeringskosten € 2,13 dus kunnen ze de goederen nog een keer verzenden of ons geld terugstorten. Na 3 maanden hoeven wij ook niet meer te wachten.

Mijn zoon wilde heel graag die fidget spinners hebben. Hij had er zijn geld van het schoolrapport voor gebruikt. Liefst willen we dus de fidget spinners, maar daar hebben we geen vertrouwen meer in of zij moeten ze met spoed en via tracking(volgens van het pakket) versturen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

4 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 13 september 2017 om 19:59 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Dibro