Klacht: Bestelde artikelen nog steeds niet geleverd

op 16 mei 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb op 21 februari 2017 voor € 52,95 aan (nagel)artikelen besteld bij Light in the box. Bij de bestelling is gekozen voor een levertijd van 10-12 werkdagen.
Het is inmiddels 13 mei 2017 en de spullen zijn nog steeds niet geleverd.

Ik ben "tevreden" als ik eindelijk de bestelde artikelen geleverd krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 mei 2017 om 13:13 geantwoord

Beste Kellie Maas,

Onze excuses dat het afleveren van de zending niet is gelukt en dat deze aan ons werd geretourneerd. Wij zullen onmiddellijk een volledige terugbetaling van EUR52.95 aan u regelen.

Normaal gesproken duurt het 3-5 werkdagen om de terugbetalingstransactie te voltooien. Houd hier rekening mee wanneer u uw PayPal-account controleert.
Wij waarderen uw medewerking en begrip en hopen u in de nabije toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.

Pawel
lightinthebox.com

Heeft op 19 mei 2017 om 18:47 geantwoord

Ik vind deze oplossing op zich prima, maar ik heb na 5 dagen nog steeds mijn geld niet terug

Alle klachten die gemeld zijn door Kellie Mantel