Klacht: Bestelde artikelen nog steeds niet geleverd

op 16 mei 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 21 februari 2017 voor € 52,95 aan (nagel)artikelen besteld bij Light in the box. Bij de bestelling is gekozen voor een levertijd van 10-12 werkdagen.
Het is inmiddels 13 mei 2017 en de spullen zijn nog steeds niet geleverd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben "tevreden" als ik eindelijk de bestelde artikelen geleverd krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 mei 2017 om 13:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kellie Maas,

Onze excuses dat het afleveren van de zending niet is gelukt en dat deze aan ons werd geretourneerd. Wij zullen onmiddellijk een volledige terugbetaling van EUR52.95 aan u regelen.

Normaal gesproken duurt het 3-5 werkdagen om de terugbetalingstransactie te voltooien. Houd hier rekening mee wanneer u uw PayPal-account controleert.
Wij waarderen uw medewerking en begrip en hopen u in de nabije toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.

Met vriendelijke groet,
Pawel
lightinthebox.com

Heeft op 19 mei 2017 om 18:47 geantwoord

Ik vind deze oplossing op zich prima, maar ik heb na 5 dagen nog steeds mijn geld niet terug

Alle klachten die gemeld zijn door Kellie Mantel