Klacht: beste lezer

op 01 juli 2012 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik doe sinds jaren mee aan het bril totaal plan. alles ging dan ook prima tot dit jaar. ik heb altijd een bril met meekleurglazen en dit zit (zat) altijd in dit plan. Maar ik krijg nu te horen in de winkel als ik met mijn bon daar kom, dat ik er 80 euro extra voor moet gaan betalen omdat dit niet meer in dit pakket zit. dit is mij niet gemeld en volgens mij kun je dit niet zomaar zonder vermelding dit veranderen.

Gewenste Oplossing:

dat het weer is zoals vele jaren voordien gewoon de meekleur glazen terug in het pakket wat ik al jaren aan mee doe.
je kunt dit wel bij nieuwe afspraken van nu er in vermelden maar niet met oude afspraken.

Bericht van Hans Anders

5 jaren geleden - klacht in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 13 juli 2012 om 14:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door mikkie 2