Klacht: beslag op bankrekening

op 02 augustus 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

Goedenavond,

Nav van het telefoontje van vandaag meld ik mijn klacht. onlangs is er beslag gelegd op ons rekeningnummer. De deurwaarder heeft jullie de opdracht gegeven beslag te leggen op onze bankrekening. nadat ik contact heb opgenomen met de deurwaarder bleek de beslaglegging onterecht omdat er ook al een loonvordering ligt. echter is het zo dat de abnamro de vader, (die ook een rekening heeft lopen bij de abnamro) een mail gestuurd met de aankondiging van het beslag. hierbij is een fout gemaakt dat vader betrokken is bij een beslaglegging en hier niets mee te maken heeft. Ik vind het ontzettend teleurstellend dat er vertrouwelijke informatie aan familieleden wordt verspreidt en dit verstoord onze familierelatie. Ik hoop dat u begrijpt dat dit veel impact op ons leven heeft. Ik vind ook dat de Abnamro deze fout zal moeten herstellen. Vader heeft niets te maken met de financiele situatie van zijn zoon van 27 jaar. In de mail van de beslaglegging op rekening van Vader (die dus naar zoon moest), wordt aangegeven wie de deurwaarder is, en voor welke schuld er beslag gelegd is. ik heb contact gehad met jullie en de deurwaarder hierover. de deurwaarder geeft aan dat dit echt een fout is van de bank. Ik hoop dat jullie iets kunnen doen waarin deze fout wellicht te herstellen is. Ik vind dit toch wel heel erg.

Mvg. Dhr en Mw. van Gameren
0625171309

Ik ga ervan uit dat de ABN een passende oplossing biedt en ons tegemoet komt. Naar mijn mening is deze verwachting niets meer dan normaal omdat ik deze situatie niet alle minuut kan herstellen en wel hiervan de dupe ben.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

2 weken geleden - Beste Niels, Naar aanleiding van je klacht heb ik je vanochtend gebeld. Toen hebben we afgesproken dat ik om 12:30 terug zou bellen. Ik heb je vanaf 12:30 een aantal keer gebeld maar krijg je helaas niet meer te pakken. Zou je hier willen doorgeven wanneer je bereikbaar bent? Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Rick ABN AMRO Webcare

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 17 augustus 2017 om 10:02 geantwoord

Er is met de klant gebeld. Afgesproken dat er op een later moment gebeld wordt. Dit is meerdere keren gedaan. Geen gehoor. Via een bericht op het forum gevraagd wanneer de klant het beste te bereiken is. Ook hierop geen gehoor. De klacht wordt bij deze op opgelost gezet. Mocht de klant toch nog contact willen, kan hij ons hiervoor Whatsappen via 0651570024.

Alle klachten die gemeld zijn door Nielsvangameren