Klacht: Beschuldiging van diefstal

op 20 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren in de hal van het winkelcentrum in Damwoude kwam de bedrijfsleider naar mij toe en wilde mijn al afgerekende boodschappen nakijken. Volgens hem had ik een week eerder producten bij de zelfscan niet afgerekend. Zijn dochter had hiervan beelden op haar telefoon wat op zijn minst een dat er situatie is. Het ging om een pak havermout zag ik, 2 halen 1 betalen die week evenals een broodje met dezelfde actie. Ik vertelde dat ik nog nooit iets gestolen had en dat ik de bon wel wilde zien. Het duurde ontzettend lang maar hij vond de bon. Hierop was te zien dat ik wel alles had afgerekend. Prettig weekend verder werd mij meegedeeld zonder excuus op wat voor manier dan ook. Eenmaal buiten overviel mij de emotie over wat daar allemaal gebeurd was.

Gewenste Oplossing:

Een excuus

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gea71