Klacht: Beschuldiging

op 17 juni 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

toen ik met een nieuw colbertje de Liddle op het gildeplein inliep ging het alarm af. Ik ging mijn boodschappen in een mandje doen en naar de kassa. Ik kocht bij de kassa een tas want ik had er geen bij mij. Ik heb dichtgenaaide zakken in mijn nieuwe colbert en geen tas. Ik reken af en ga weg uit de liddle weer gaat het alarm af ik wordt terug geroepen en niet zo zachtjes ook. Verteld het meisje wat mij aanspreekt dat ik door de manager alles moet na laten kijken terwijl ik daar een tas koop en dichtgenaaide zakken heb. Ik leg haar uit dat ik nieuwe kleding heb en dat het daar waarschijnlijk door komt. Nee zegt zij u moet op de manager wachten . Sta ik daar tien minuten alle ogen gericht op mij ik voel mij net een misdadiger. En dat terwijl ik mij van geen kwaad bewust ben. Die manager komt dus niet opdagen en ik zeg bel de politie maar ik ga weg. Heel mijn dag verpest. Iedereen denkt er in de winkel het zijne van en ik durf mijn gezicht niet meer te laten zien.

Ik wil alleen dat u nadenkt over het systeem want ik verdien genoeg om niet te hoeven stelen en voel mij dan ook behoorlijk beroerd onder de situatie

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 23 augustus 2016 om 15:13 geantwoord