Klacht: beschrijving van hotel

op 30 april 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Hallo
Wij hadden een hotel geboekt Marconfort Griego in Torrmolinos Spanje. voor 6 personen en een baby. wij wilden graag redelijk dichtbij bij het strand met zwembad en dicht bij centrum.
Er staat bij dat je 800 meter van het strand zit. maar naar ons geweten liepen wij bijna 25 min naar het strand en het was geen slenteren maar god doorlopen. het hotel zou helemaal gerenoveerd zijn , maar de kamers waren verouderd en schimmel in badkamers. en de kamers heel klein. vooral als je een bedje erbij moet zetten. Dit hotel had 4 sterren maar in mijn ogen maar 3of 3 1/2 ster En daat betaal je toch 3500 euro voor

wij waren tevreden dat de hostess van Tui toch de moeite deed om een andere accommodatie te regelen. En personeel van Marconfort Griego waren heel vriendelijk en hulpzaam .Wij kregen een andere dag een accommodatie aan geboden in Best Benalmadena. maar moesten ook 420 euro bij betalen. dat was ook een 4 sterren hotel en dat was ook goed.
Daar hebben wij een zeer goede tijd gehad.
Maar het was achteraf toch nog een dure vakantie.
Misschien kan u er iets mee doen ofwel een lichtelijke vergoeding.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tonnyvink