Klacht: Beschimmeld stokbrood

op 22 september 2016 over Delifrance in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In een verpakking van 2 met houdbaarheidsdatum 20 oktober 2016 blijkt 1 van de 2 fors beschimmeld te zijn. Dus kwam er nu één te kort. Ik weet niet meer of ik dit bij de Jumbo of de EMTE heb gekocht. Dus een weg naar de supermarkt hiermee is lastig, temeer ik kassabonnen van de supermarkt niet bewaar. Gek is dat dit al de 2e keer !! dit jaar is. Nu vind ik dit op zijn minst 1x te veel. Jammer want ik koop deze stokbrooden in meerdere soorten en maten omwille van de goede kwaliteit graag. T.a.v. de foto meld ik dat de verpakking VOOR gebruik zichtbaar volledig gesloten was t.a.v. beide broden.

Gewenste Oplossing:

Compensatie geste. Geen bon voor consumptie bij een Delifrance restaurant, die zitten helaas te ver uit de buurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Delifrance

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Delifrance nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door help3