Klacht: Beschadiging

op 26 juli 2012 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik ging met mijn zonnebril op sterkte naar Hans Anders in Kerkrade, omdat één glas eruit was. Waarop de verkoopster
het monteur warm maakte om het glas goed te zetten. Hierbij
is het montuur gesmolten, aan de bovenkant. Toen ik hier iets van zei, gaf de verkoopster als antwoordt: bril was vervormd door de warmte van de zon? Daarom was ook het glas eruit gevallen en ik moest een koker om de bril gebruiken ipv een hoesje!! Dit werd als excuus gebruikt, nadien het montuur gesmolten was. Terwijl de bril daargekocht is met betreffend hoesje.

Gedeeltelijke vergoeding, dus eventuele korting op een nieuwe.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 26 juli 2012 om 10:35 geantwoord

opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Hennie007

Klacht: Beschadiging

op 20 juli 2012 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

het monteur warm maakte om het glas goed te zetten. Hierbij

Gedeeltelijke vergoeding, dus eventuele korting op een nieuwe.

Hans Anders

Heeft op 20 juli 2012 om 13:53 geantwoord